milena11 Mom04 ben trendyoldan heynerin anne yanı ahşap beşiğini aldım dün gece indirime girdi😅 Birde e bebekten prego marka park beşik aldım ikisi de henüz gelmedi bekliyorum
mmk01 Mom04 heyner görüntüsü güzel ama yatağı ince siye tereddütteyim gg baby var yatağı Meltem kalın yani daha örgü korumalı felan oda bi tık daha pahalı indirime girmesini bekliyorum onu alıcam olmadı
Ebusk25 Heyner 7 in 1 beşiğini aldım çok güzel yorumları vardı 10 yaşına kadar kullanıyor sonrasında da masa olarak kullanabiliyoruz. bakalım gelince yorumları güncellerim
Mom053 Ebusk25 Ege baby de ona benziyor görünüş olarak daha şık hatta ona da bakabilirsiniz ben onu alacağım. Beni üç yaşına kdr idare etmesi yeterli sonra yatak alacağım
milena11 Ebusk25 valla benimde ondan alasım vardı ama hiç kullanıcı yorumu bulamadım buraya daçok yazdım cesaret edip alamadım. inşallah memnun kalırsınız siz😍
Leylaalin Mom04 kesinlek çilekten öneriyorum ben anne yanını çocuk odasını oradan aldım çok kaliteli biraz pahalı ama ömürlük
Meleekdincc Mom04 ben bebesen den aldım gayet kullanışlı duruyor anne yanı asansörlü sallanabilir beşik 1.200 TL ayaklarına tekerlekte taktırdık gayet güzel fiyatına göre 2 tane de çekmecesi var