Pltdagliesma Dnz8806 ben bu konularda çok hassas biriyim evet belki hanımefendiyi üzdüm biraz ama sonuçta karşında bebeğini kaybetmek üzere olan Bi anne var hassas Bi anne ben bile o varlık kelimesini o posta görüp yanlış anladıysam kim bilir hanımefendi nasıl anlamıştır biraz yorum yaparken insanlar kelimelerini düzeltip yazsa daha iyi olur ben de dahil hepimiz hassas dönemden geçiyoruz ve bu ortam da yanlış anlaşılmaya kapı açan kelimeler yanlış ben tamamen iyi niyetle cevap vermiştim Cansuyu hanıma tepkileri çok saygısızca olduğu için bende biraz sinirlendim evet varlığın anlamını tabi ki biliyorum fakat duygusal Bi insan olarak o postun altında görünce yanlış anlamış olabilirim hanımefendi bunu ne niyetle yazdığını yazmak yerine tepki verince sinirlendim normal olarak evet benim yaptığım yorum hoş Bi yorum değildi kabul ediyorum ama cansuyu hanımın da yorumu Bi o kadar hoş değil
Pltdagliesma Dnz8806 benim kalbim yumuşak zaten ama karşımdaki hanımefendinin kalbide o kadar yumuşak değil çünkü hoş Bi yaklaşımı yok güzel Bi şekilde açıklama yapmak yerine kalp kırarak yorum atan hanımefendi farkındaysanız ben değilim
idiloska Busraaa__ İstanbul’da mısınız? Çapa’da kurul oluyor onların sizi görmesi gerek, detaylı ultrasonda belli oluyor her şey, uygun fiyat detaylı ultrason yapan doktorlar var, perinatolog görmesi gerek sizi.
Dilekk61 Busraaa__ merhaba bende sizinle aynı durumdayım bana hatta gözü yok dediler büssürü şeyler yaşayadım aminosentezim temiz 46 kromozom çıktı ama holoprozensefali tanısı konuşmuştu aldırmadığım için daha gitmedim uzun zaman sonrailk defa yarın gidicem ama hep kendi normal doktoruma gittim onların dediği gibi değil rabbime şükürler olsun evladımın ağzaları tam yüzü gözü az daha sabret canım duaya sarıl 30 haftalık olduk 13 haftadan beri aynı acıyla geçiyor günlerim😢