Dnz8806 ben bu konularda çok hassas biriyim evet belki hanımefendiyi üzdüm biraz ama sonuçta karşında bebeğini kaybetmek üzere olan Bi anne var hassas Bi anne ben bile o varlık kelimesini o posta görüp yanlış anladıysam kim bilir hanımefendi nasıl anlamıştır biraz yorum yaparken insanlar kelimelerini düzeltip yazsa daha iyi olur ben de dahil hepimiz hassas dönemden geçiyoruz ve bu ortam da yanlış anlaşılmaya kapı açan kelimeler yanlış ben tamamen iyi niyetle cevap vermiştim Cansuyu hanıma tepkileri çok saygısızca olduğu için bende biraz sinirlendim evet varlığın anlamını tabi ki biliyorum fakat duygusal Bi insan olarak o postun altında görünce yanlış anlamış olabilirim hanımefendi bunu ne niyetle yazdığını yazmak yerine tepki verince sinirlendim normal olarak evet benim yaptığım yorum hoş Bi yorum değildi kabul ediyorum ama cansuyu hanımın da yorumu Bi o kadar hoş değil