NazKaya06 Mamosunannesi Ben trendyoldan gümüş göğüs ucu kapağı aldım. Şimdiden de ara ara takıyorum. Doğumuma ise 9 gün var insallah. :)
biranneikikedi Mamosunannesi doğru pozisyonda emzirmek en önemlisi bence. İlk bi 19 gün avent kalkan kullandım tahrişi çok önledi.
Pnr_kync24 Mamosunannesi ben bişey kullanmadım sadece her emzirmeden 20 dakika önce tereyağı emzirdikten sonra tereyağı sürdüm yumuşuyo sonra yara olmuyor
momtobe8 Mamosunannesi lansinohun meme ucu kremi var o iyi, bir de hindistancevizi yağı kullanmıştım ben.
Bsracmn Göğüs kalklanları var ben yara olduğunda onunla emzirmiştim birazda olsa rahatlatmıştı fakat daha sonra bebeğim o olmadan emmedi gümüş kapaklarıda öneriyorlar ama kullanmadım
Yahyam_17 Mamosunannesi Özge Özder gümüş göğüs kalkanların uzun vadede kullanmadığını anlatıyordu videosunda bide bir iki hafta ne yaparsan çekiyorsun o meme ucu acısını. O yüzden almadım alacak olursam da aventin alacağım
Yahyam_17 Mamosunannesi Ben ilk dogumumda eczaneden lanolin yazan bir krem almıştım hem fiyat olarak hemde performans olarak çok iyiydi. O zmn 15 liraydı şimdi 22 falan galiba ondan alacağım bide. Madecasol diye bı yara kremi var oda iyi geliyor ama onu surdugunuzde iyice temizlemek gerekiyor içinde kortizon da varmis benim bir önceki dogumumdaki tecrübelerim 🤭