30 haftalık hamileyim ve iki gün önce idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi doktor. Ağrı ve suyum gelecekmiş gibi bir sancı ile gittim hastaneye. Bugünde idrarda yanma yaşıyorum geçmiyor daha da çoğalıyor gibi ve ben kendimi bildim bileli anca iki defa enfeksiyon olmuşumdur. Nasıl geçer bu durum çok su içme dışında 😔 korkumdan var biraz ateş vs yapar mı diye