Mucizem27 Merhabalar. 14 haftalık hamileyim bugun arkadaşımın tavsiyesiyle kefir aldım ve içtim. Normalde süt tüketemiyorum eğer kefirin sakıncası yoksa içmeye devam edicem. Yarın doktor kontrolüm var ona da danışıcam ama sizlerden kullanan var mı ne gibi faydalarını gördünüz merak ettim ?
Elanaz Mucizem27 Ben de sütten tiksinmiştim, kefir içmeye başladım sabah uyanınca bir su bardağı. Doktoruma da söyledim, kefir sütten daha faydalı, devam et içmeye dedi. Sindirime de iyi geliyor.