Goksugul zeynep kamilde yaptırdım. Ilkinde göremediler ikinciye randevu aldım. Randevunun taktiği var. Telefonla ararsanız saat tam 16.00 da 15 gün sonrasına acılan randevuyu alıyorsunuz. Ama hatlar kitleniyor yarım saat sonra düşüyor o zaman da randevular bitmiş olabilir. Ben annemle kayinvalideme aratıyorum küçük şehirdeler hemen hat düşüyor kendim de mhrs den deniyorum. Ama şöyle de bir durum var bazen mhrs ye randevu bilgilerini hastaneden atan kişi mesai çıkışı bu işi yapıyor. Hatta bazen 3 gün falan bilgi atmıyor bu yüzden mhrs de randevu veremiyor. Ben bu durumda 1 kez başhekim yardımcısına çıktım aradı unuttum dedi 16.35 gibi paylaştı. Bir kere de 17.00 gibi paylaştı bilgiyi. Mhrs dolu diyor ama tam 16.00 da nasıl dolu olabiliyor anlamıyorum diyodum. Meğer mhrs ye randevu listesini atmıyorlarmış.