besthecix 19 haftalik hamileyim, saçma olabilir ama bir sorum olacak🙈, sizin de karniniz yattiginiz yone dogru meylediyor mu? bir sure sola yatinca sola dogru kaymis/ saga yatinca da saga dogru kaymis gibi hissediyorum da normal mi bilemedim 😅
NazKaya06 besthecix Sen onu son aylarda gör 😅 sağa sola dönerken resmen karnını elinle taşıyosun, göbek sanki bağımsızlığını ilan ediyor 😅
Klorofil besthecix evet ama benim gobus 37. Haftasinda 🙈 erken aslinda devrilmesi icin senin canim ama 🙈
Mom040 Ben de 21.haftaya doğru gidiyorum, geçen sağıma doğru yattığımda karnımın da sağa yatıp acıdığını hissettim, elimi altına koydum yukarıda dursun diye ama sadece bu durum eşimi güldürmeye yaradı. :)
Mercimekmom Klorofil bende 37 deyim çok usun süre uyuya kalırsam bi tarafımda resmen dönerken uyuşuyor o tarafım yazık bebecim de benle beraber savruluyor diyer tarafa 😂😂😜