denizkaradeniz 6+5 haftalık hamileyim kasik agrisi oluyo cok rahatsiz ediyo özellikle geceleri yatınca da rahatsiz ediyo doktorum kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok dedi.bu kadar ağrı olması normal mi sizce?