Prensesim00 Merhaba hanımlar bugun biz 17 haftalik olduk bebegimin hareketi bazen hic olmuyor bazen cok az gibi bazen cok hareketli ve bazen se 1 yada 2 defa hareket ediyor bu normal mi korkuyorum birseymi oldu diye sizde nasıl durumlar ?
Mrymonek Prensesim00 ben daha hissetmiyorum bile :) 16+5 im bazen gaz gibi şeyler oluyor özellikle sabah akşam yemek sonraları. Ama başka zaman daha hissetmedim ondan da emin degilim. Daha ufaklar bikac hafta sonra hareket saymaya başlayın bence şuan her hareketi hissedilmiyor olabilir :) dün doktora gittim arkası dönük yatıyordu 😂
metehaninannesiii Prensesim00 çok normal 22.haftanda kadar böyle canım bende 18+4 haftaligim bende o sekildeyim
catlover1 Prensesim00 bende 17 haftalik oldum bugün ve henüz hareketleri hissetmedim doktorum 22 haftalik olana kadar hissetmeyebilirsin dedi çok merak ediyorum nasil bişey 😁
Prensesim00 Meless canim benim 2.ci gebeligim 1.cisind3 düsük yaptim genellikle 3.ci hamilelikte hissedebiliryorsun bende sukur hissediyorum uzulme hissedersin yakinda😇
Prensesim00 Mrymonek walla canim kimosi takla atiyor hickiriyor diyor daha ben oyle hissetmedim 😅 hissedince canim iste merak ediyirsun biyle bazen dokanip hemn geri cekiliyor bazen ardi ardina segiriyor cok güzel duygu rabbim hrrkese nasip etsin 😇
Meless Prensesim00 ay inşallah hissetsem de aklım takılmasa ayda bir kontrol olunca naptı iyi mi diye bir ton şey düşünüyorum🙄
Mrymonek Prensesim00 aminn inşallah canım bakalım biz ne zaman hissedicez sabırsızlıkla bekliyorum devamlı elim karnimda gezindi mi napti diye 😂
Prensesim00 catlover1 kiz hissetmek cok guzel ama birde hissetmedigin zaman kaygiya dusuyirsun annelik iste hep iyi olsun bebekelrimiz🥰
Prensesim00 Meless bende kalp atisini duyunca rahatliyorum 🙂 karnima hafifi vuruyorum bazen esim kiziyor cocugu rahatsiz etme diye😅
metehaninannesiii Prensesim00 yok yok canım sadece pit pit hareketlerini hissedersin oda cok nadir belki de vuruyordur biz farkında degilizdir
Hsynftm Prensesim00 canim kalp atışını nasil anliyorsun ben 17 +3 gunluk gebeyim nasil anlarim kalp atışını
minikprensimmm123 Meless Ahahahah bende aynı öyle bi içim kaynıyor karnımı sıkıyom ultrason resimlerini öpüyom şimdi den böyleysek doğunca nasıl olacaz acaba 🤣🤣
Elifdikel Prensesim00 17+3 teyim ikinci gebeligim olmasına rağmen hala hareket hissedemiyorum kilomdan dolayı snairim :)
Prensesim00 metehaninannesiii belkide canim zaten her hareketini hissetmezmisiz hani nadir daha kucukler ya birde 🙂
Meless minikprensimmm123 aynen bende buzdolabında ultrason fotoları gidip gelip oy kurbanlar olaydımmmmm annesi yesin yesin diye seviyorum kafayı yedim 😂