38+⅚ gibi randevu verecek bana da doktor. Kendi erken gelmezse bebişim.🙏
37.haftadan sonra bebeğin kilosu vs iyiyse ne zaman isterse doğabilir. Benim bebek 36+5 de 3400 dü. Doktorun bana dediği bu oldu. Isterse gelsin erken doğum sınıfına görmez, gelişimi de tamam,bitti artık dedi 37 itibariyle.
Yani bekliyoruz şu an ya kendi gelecek ya 2 hafta sonra doktor teyzesi alacak 🥰🙏