Senemsuat bende oyle korkuyordum ama post actim kizlar Rahatlatdi sagolsunlar. Sizden 3 gun sonrada benim sezeryan gunum. RABBIM yardimcimiz olsun. Normal dogumu çok istiyordum ama doktorum kayiplarimdan dolayi ve bebegin biraz kilosundan dolayi tavsiye etmiyorum dedi. Bende normal dogumda diretmege korkar oldum.🙄 hayirlisi icin dua etdim hep demek hayirlisi buymuş.saglikla gelsinde bebişimiz