MerveKaya38 cnm bende 4000 bin kullanıyorum doktorum yetersiz kaldığı için günde 2ye çıkardı sabah ve akşam vuruluyorum 6000 olması şary mı sende günde 2 yapsan doktoruna sorup bnmde aynı sorun oldu çünkü rapor değişmediğinden şimdi de. Iğne günüm gelmeden bitiyor borçlu olarak alıyorum eczaneden onlar günü gelince adıma giriş yapıyorlar haber vererek