balbocegim27 mervekoluman0 canım ben evleneli 6 ay oldu çoğunu internetten aldım pandemi olduğu için şuan zaten çoğu kullanılmıyor bile 6 banyo için bornoz seti aldım 6 lı havlu aldım onlar yetiyor hattâ annem oyalı havlu yaptı hiç kullanılamadı bide 2 tane misafire havlu aldım o kadar bi çelik set aldım bide granit ikisini de dönüşümlü kullanıyorum yemek takımı günlüğe 6 kışlık kullanıyorum misafir takımını bi kere kullandım hattâ misafire su takımı aldım hiç kullanmadım benim iki takım kahvaltı takımı var birini kullanıyorum şuan günlüğe 12 su bardağı yetiyor bile 6 kişilik çatal kaşık takımı yetiyor 12 kisilik almıştım daha kullanmadım onu normal baharat takımı aldım bıçak seti almıştım onu da fazla kullanmıyorum solingenin bıçakları mükemmel her işi görüyor 12 tane kase aldım kuruyemise yemeğin yanına yoğurda falan 2 3 tane de salata kasesi yetiyor kesinlikle tatlı için kare borcam alin ben yatak örtümü falan hiç kullanmadım öylece kutusunda duruyor tek kişilik yorganları kaynanam verdiği için o aldı nevresimlerini 3 tane ama birini kullandık ikisi öylece duruyor bende 2 tane çift kişilik nevresim takımı almıştım 2 de kayinvalidem almıştı çift kişilik birini kullanıyorum sabah erken yıkayıp asıyorum akşama kuruyor seriyorum öyle yani
Bubuseli mervekoluman0 Öncelikle yemek takımını almalı çatal kaşık bıçak seti tencere granit seti bunlar toplu heryerde satılıyor sonra elektrikli mutfak aletleri blender seti robotlar kahve makinesi çaycı tost gibi oda set halindr satiliyor yatak odası çeyizini tamamlamali nevresim yorgan battaniye seti ütü elektrik süpürgesi sonra yine mutfağa gelelim bardak çanak kıvır zivir özellikle mutfağı hallletmeli kahvaltı takımları tarzı ben bunların hepsini almıştım aklimada şuan fazlası gelmiyor 😂😂😂
Aloneanqel mervekoluman0 canım en lazım olanlar ; 1 tane çift kişilik yorgan 1 tane çift kişilik battaniye “ ” çarşaf “ ” yastık Günlük yemek takımı Günlük bardaklar Tencereler, kaşıklar bunlar çok önemli. Diğerleri ince ayrıntılar zaten
Aloneanqel Fatma12345 ayy ben 2017 de başladım canım almaya beyaz eşya , karaca set ile vs. 2019 mart ta anca bitirdim 😂 2 yıl da ben nişanlı kaldım , kaynanamlar hala düğün düşünmüyordu eşim ile biz gidip nikah tarihi alınca mecbur kaldılar 😂😂
Tazeanne11111 Karacada falan komple çeyiz paketleri var taksitlede alınabilen nevresim takımlarından tencere seti çatal bıçak vs. Hepsi içinde direk onlara yönelin derim böyle ayrı ayrı olmasından sa toplu olur
Kestanesekeri mervekoluman0 benim de bi çöpüm yoktu babam sağolsun koydu parayı cebimize düğüne 20 gün kala aldı annem herşeyi ama yetişmeyen eşyalar oluyor geç teslim olan haberi olsun
Beyzan mervekoluman0 çeyiz kelimesi bence gereksiz siz kendi evinizden pay bicin ne kullanılacaksa onlar alınacak (tabi bizim adetimiz farklı işte atiyorum illa patikler danteller olmalı derseniz ayrı. Eşi olacak kişi ile oturup bir plan yapsın kim neyi alacak diye özellikle büyük eşyalar için. Yani burds diyalog çok önemli. Zaten her şey çok pahalı hem gereksiz şeyler almasın ( bütçesi uygunsa az ama kaliteli almış olur en azından.) Siz tecrübeli olduğunuz için zaten söylersiniz şu lazım oldu bu olmadı diye. Allah tamamına erdirsin İnşallah 🌸
Leylaalin mervekoluman0 Canım çeyiz işi kişiden kişiye değişir mutfak ve oturma odası kız tarafına ait sizin orada nasıl bilmiyorum ev kaç oda o önemli erkek tarafı ne olacak bunlar konuşulması lazım mutfak icin. yemek takımı catal bıçak kaşık seti su seti tencere seti garanit set robot mikser tost makinası baharat seti saklama kabı seti mutfak masası koltuk takımı hali bulask makinası camisir makinası firin seti virtüöz aklima gelenler bu kadar daha tabi ufak tefek şeyler alınıyor ana şeyler bunlar
Kubra1643 mervekoluman0 çeyiz setleri var granit celik tenceresi, catal bıçak kahvalti takimi kucuk ev aletleri icerisinde , tabak takımı , nevresim seti, bornoz takımı icerisinde bu tarz setlerden alırsa kısa sürede toparlayabilir bence
Aloneanqel Fatma12345 dur kız nikahtan sonra da 1 sene beklettiler. 1 sene de nikahlı kaldım. Sonra baktım hala erken diyorlar salon tutmuyorlar , eşimi sıkıştırdım salon a tarih aldık , mecburiyetten yaptılar artık. Fazlası var eksiği yok anlattıklarımda çok ciddiyim 😂😂
Kayraninannnesi mervekoluman0 amaaan ben 1 ay kala aldım herşeyimi 1-2 hafta içinde herşey tamamlanmıştı İlk beyaz eşyalarımı aldım sonrasında tencere yemek takımı ıvır zıvır ne lazımsa işte Ana önceliğim beyaz eşyaydı👍
Ygmr15 mervekoluman0 maddi olarak sıkıntı yoksa öncelikle bir liste yapsın. Hangi üründe hamgi marka iyi biraz araştırsın bence cok da gec degil . Zaten evlendikten sonra da mutlaka eksik cıkıyor.🌸
BurcuLice mervekoluman0 bence öncelik mutfak gereçleri sonra nevresim yastık falan havlu vs mobilya ve beyaz eşyada sonrasına ☺️
Betl mervekoluman0 mutfak eşyası 3 4 takım Nevresim takımı tamam o gelinlik gibi olan yatak örtüsü aldım 4 senede 2 defa kullanıldı daha ince pike tarzı günlük hemen atilicak yer tutmayan birşey alin
agustosannesi1 mervekoluman0 yatak odası ve mutfak çeyiz paketlerinden alırsanız gözle görülür büyük çoğunluk halledilmiş olur
kelebeklerdeniz23 mervekoluman0 1 ay içinde halledilir. Ben kendi çeyizimin tabak çanak, beyaz eşya yatak odası koltuk kısmını 1 haftada halletmiştim sömestr tatiliydi görev yaptığım şehire gidecektim mecbur böyle oldu. Tabii öncesinde internetten çok araştırma yapmıştım aklımda vardı modeller. Bence kardeşinizin için de şuan en mantıklısı çeyiz setleri şeklinde almak olsun. Mesela karacada filan set halinde. Zaten o seti alınca mutfağın ana eksikleri tamamlanmış olur. Küçük ev aletlerini de set halinde alabilir. Tekstil kısmını da alışveriş sitelerinden halletsin. Her marka elimizin altında. Hem mağaza mağaza gezip eline yük etmez. Kapıya kadar gelir. Ana şeyleri aldıktan sonra en ince eksikleri düğünden sonra evde yaşadıkça kendi düzenine göre halleder.
kelebeklerdeniz23 mervekoluman0 Bir de büyük parçaları en önce halletsin koltuk yatak odası beyaz eşya filan hemen gelmiyor stokta yoksa teslimat süresini markalar uzatabiliyor. Bir de pandemi var ki herkesin bahanesi oldu artık 😊 Onu da göz önünde bulundurun.