Tgczynp Allahım sağlıkla büyümesini nasip etsin canım 🙏🏻 Benim ilk doğumumdu spinal sezaryen. Belimden iğneyi yapamadılar 4. De zorla uyuşturabildiler yırtıla yırtıla ağladım ameliyathanede. Doğurmuyorum bırakın canım acıyor dedim çok berbat geçmişti. 10 gün kendime gelemedim, yapıştırmamın bitiş kenarı açıldı vs çok kötü şeyler yaşadım. Berbat bir yapıştırma yapmış doktor, kalıp gibi bir yeri bir yeri çok güzel belli bile değil. Saçma sapan bir doktormuş ve anestezi uzmanları. Doktor çok önemli gerçekten 🙁😔