Yasinimm 28+2 yim bugün itibariyle. Çok şükür bu günleri gösteren Allaha, düşük tehlikesi kanama o bu derken buralara geldik.
İlk zamanlar hep yattığım için artık daha hareketliyim, bahar gelince bi enerji geldi. Bel bacak ağrılarım oluyor ama onlar da kabulüm başka sıkıntı olmasın keşke.
Henüz çocuğumun kıyafetlerini almadım. Çoğu şeyi internetten alacağım için çok dert etmiyorum ama bayramdan sonra hepsi hazır olur inşallah. Şimdilik sadece bebek arabamız ve ananne babaannenin aldığı birkaç parça eşyası var. Tayinciyiz, gideceğimiz şehir de belli değil, odası büyük eşyaları da ancak doğumdan sonra taşınıp yerleşince alınacak. Asıl maceramız telaşımız doğumdan sonra başlayacak sanırım 🎈🎈