rabiagucer03 merhaba egzama gibi duruyor . Tabi doktor daha iyi bilir siz elinizi ıslak tutmayın sabunla çok temas ettirmeyin elinizi döve nun kalıp sabunu İle yıkarsanız biraz rahatlarsınız bir de egzama İle ilgili el kremi kullanın cerave,bioderme, bebanthol vb gibi en azından doktora gidene kadar bunları yapabilirsiniz