summer Merhabalar isim konusundaki kararsizligimiz devam ediyor. Tek cocuga degil iki kizima bu arada isimler.gozumuze carpan isimlerle bir fikir edinmek istedim.onerileriniz yada isimlerle ilgili fikriniz varsa simdiden tesekkurler🌸
cahillesohbetikestim summer abimin ikiz kızları var isimleri idil beril belki düşünebilirsiniz bunun yanında alya arya ve ya derin deren de güzel isimler 😇
Aslanoyku summer benim ikizlerim olsa böyle birbirine benzer ya da uyumlu olsun diye uğraşmazdım. En sevdiğim iki ismi farklı da olsalar koyardım :) böyle uyumlu olunca biraz komik geliyor bana. Seçenekler arasından da en çok duru ve dila yı beğendim :)
Bebisininannesi1202 gel_artik_bebegim benimde ikizlerim olcak inşallah kız olursa ikiside duru doğa düşünüyorum 😍
summer Aslanoyku o konuda birebir uysun diye ugrasmiyorum ama ayri ayri sevdigim isim yok 😂 begendiklerim olursa biseyler cikarmaya calisiyorum. ama oyle bir algim istemsizce var heralde duru dilada yazarken uyumsuz mu die dusunmustum😆
kubraaaaaaaaaa summer öyle düşünürsek duru ismide sıfat gibi ☺️ Ama ben ikisinide çok sevdim derin çok kibar bir isim🥰 ve eşim çook istiyor☺️
summer kubraaaaaaaaaa evet bencede duru da oyle. O yuzden isimlerde kararsiz kaldim aslinda ilerde zorlanmasinlar diye🙄