Hanımlar kusura bakmayın belki biraz saçma gelebilir ama genede merak ettim. Dün ikindi saatlerinde yarım saatte bir sancı geliyordu. Bi kaç sefer snr geçti gecede bir iki defa öyle oldu. Ama şimdi yine geçti. Sizce doğum bikac güne okur mu. Belirti olabilir mi. Böyle bir tecrübe yada arkadaşınıza olmuş olan var mı. Bide çok korkuyorum doğumdan ve hiç doğurmak istemiyorum sancı falan oluyor dua ediyorum geçsin diye bi yandan da nslsa acıları yasiycam enkazından olsun bitsin diyorum. İlk gebeligim değil. 38 haftaligim bu arada