Mervemerve58 Haftadayız bebeğim dün aksamdan beri çok aşağıda kasıklarimda oynuyor bi sorun olmaz dimi en yakın doktor kontrolümde çarşamba günü
Busra3509 Mervemerve58 ben de o haftalar daym Ben bende yasıyorum Normal sanırım. Artk her yere ulasıyorlar bence 😊😊😊