Bugün resmi tatil dün geceden beri rahatsızım 33+2′yim korkuyorum doktora gitmek istiyorum ama polikinlikler kapalıymış sanırım özel hastanede de mi kapalı oluyor resmi tatil onları da mı kapsıyor?Eğer öyleyse özel hastaneye gittiğimde kim muayene eder kadın doğum doktoru olmaz o zaman..Kafam karışık bilgisi olan yazabilir mi?