mjora betce0104 benm de aklımda Asya var şuan ama bir türlü kesin karar veremiyorum doğuma nerdeyse 1 ay kaldı hala kararsızım 🤦🏼♀️ Asya nil şuan ilk sırada 🤷♀️
Oznur2z1 Asya ismini bende cok seviyorum ama bizde bi türlü karar veremedik ısınamıyorum asya ismine 8 saat sonra doğuma giricem hala ismi yok bebişimin ela içime sindi gibi ama bilmiyorum
betce0104 Oznur2z1 sağlıkla kucağına al inşallah 🥰🤲🏻 2 isim koyabilirsin ben öyle yapıcam nasipse daha bereketli olur diyorlar 😍 adıyla yaşasın 🙏🏻💙
Nslhnasya Kızımın adı Serpil Asya herkeste çok beğeniyor Asya çok naif kibar kulağa çok hoş gelen bı isim bence çok severek koyduk 😍