Merhaba arkadaşlar bir şey danışmak istedim
5 aylık hamileyim sigortam yeni yapılıyor acaba sigorta ücretinden faydalanabilir miyim? Yani gebelik öncesi sigortalı olmak şart mı? Böyle bir durum yaşayan varmı aramızda sonradan sigorta yaptırıp ücretten faydalanan????