Hanımlar merhaba euthyrox 25 mg ilacını gebelikle beraber kullanmaya başladım. Doktorum sıkı sıkı tembihlemedi ama aksatmamaya özen göster dedi. Aşı İçin sağlık ocağına gittiğimde oradaki aile hekimim kesinlikle aksatma, çocuğa etkide bulunuyor vs gibi laflar söyledi. Korkuttu biraz. Bende o ilacı aldığım doktoru muhattap bildiğim için çok üstelemedim ama şuan içim içimi yiyor. Gebelik mi dersiniz insanlık halimi kimi zaman unutabiliyorum. Bunun yani tiroit ilacının unutulmasının ne gibi bir etkisi olabilir çocuğa. Doktor kontrolüme daha çok var ve burdan bilenlere sormak istedim.