İyi geceler kızlar. İlk gebeliğim 30+5 haftalık hamileyim. Bu ara adet olacakmışım gibi ağrılarım ve aynı zamanda bel ağrısı olmaya başladı. Sancı mıdır bilmiyorum bide doktorum bebeğin eşi aşşağıda demişti ama erken doğumdan söz etmedi yinede korkuyorum yardımcı olursanız sevinirim