Dilekkarahan benim dogum sirasinda farkedildi doktor alalim mi dedi bilmedigim icin alin dedim oyle aldi. 10 ay oldu dogum yapali. Gecenlerde baska doktora kontrole gittim bundan bahsettim, sezaryen sirasinda miyom almiyoruz ama nasil yapildi falan dedi. Sonra rapora bakti haa kucukmus dedi. Aciklama yapmadi ama anladigim kdariyla boyutuyla alakali. Seninkini dogum sirasinda almayabilirler, benimki 3 ve 6 cm di sanirim kucuklerdi yani. Doktora sor mutlaka, hatta iki doktora sor bence.