Selam bayanlar
2 haftadır öksürüğüm geçmiyor ,
her gün ballı ılık süt içiyorum
2 yemek kaşığı pekmez yiyorum
2 yemek kaşığı zencefil bal limon karabiber karışımı içiyorum
Listerin ile gargara da yapıyorum
kesin çözüm diyebileceğiniz bir öneriniz var mı ?