Zhuldyzay Nisan anneleri, bu nisan cocuklari hepsisi 40i doldurup çikiyor bence, fark ettiniz mi 😅 herkes 39, 40 olmuş çikacak bebek keyfi yerinde 🤪 biz yarin tam 40 oluyoruz, sizler kaç oldunuz neler yapıyorsunuz doğum işin 😅😅
Zeynep_adem58 Zhuldyzay 39+3de bnden daha dun gittim hersey temiz sanci sifir eve gonderdiler gelecekleri yok gibi😁
NazKaya06 Zhuldyzay 38+5 son 9 gün . Hakikaten gelmiyor, galiba keyfi yerinde bizimkinin. 😅 Doktor 40 haftayı doldururuz, kendiliğinden gelmezse suni sancı ile doğumu yaptırırım dedi.
Damlot 39+3 olduk bizde henüz hiçbir belirti yok😑 yürüyüş pilates hurma derken daha ne yapmak lazım bilmiyorumm 😁
NazKaya06 berraninannesi Evet :) ama en son kontrolde doktor alttan muayene etti, rahim yumuşamamış dedi, egzersiz verdi, sıcak suya otur dedi, ilişkiye de girebilirsiniz dedi. Şimdi bu ödevleri yapıyorum bakalım :)
berraninannesi NazKaya06 yumuşama var demişti bana bu iyi bir şey o zaman demi açıklık var mj demek oluyor bu 🤔
NazKaya06 berraninannesi Yok, yumuşaklık bebeğin kanaldan geçebilmesi içinmiş. Ordaki kaslar yumuşamalıymış.