P0ncik Iyi geceler hayirli sahurlar Gece bir anda baslayan karin agrim var 8+6 yim ve ara ara agriyo yasanlar varmi acaba icinizde
Remziyesrmli P0ncik Bende 7+3üm bende de oluyor özellikle sol tarafıma doğru dönüp yattigimda. Daha önce burdan sordum arkadaslara rahim büyüdüğü için olabilir dediler. İçim biraz rahat etti açıkçası.
P0ncik Sanirim ebndede o yuzden oluyor cunku dun gece basladi sabahda adet sancisi gibi sancilandim oglene dogru gecti tesekur ederim
P0ncik Cankizimmm kusura bakmayin yeni gordum mesajinizi cok tesekur ederim rabbim her anneyi bebegiyle kavustursun evladi olanlari birbirinden ayirmasin