Merhaba 5 haziran 2020 tarihinde dış gebelik sonucu tüpümde büyüyen 2 aylık bebeği ve sağ tüpümü ameliyat ile aldılar. 1 sene tekrar hamile kalamadım 5.5 yıllık evliyim bu arada ikimizde de sorun yok. Martta elle muayane eden bir teyzeye gittim ve rahmimin çok geride olduğunu söyledi elle tedavi ederek düzeltti dediği gibi 1 ay sonra ilk denemede hamile kaldım ve bugün öğrendim şimdi korkuyorum tek tüpümle yine dıl gebelik yaşarsam diye daha önce dış gebelik yaşayıp sağlıklı hamilelik geçiren oldumu. Normalmi bilmiyorm ama şuam bel ve kasık ağrım var doğal olarak buda beni korkutuyor sevinemiyorum bile. Şimdiden teşekkürler ❤️