Sidal Bundan 5sene önce oğluma hamileliğim de sadece 5 kilo aldım ve oğlum 5kilo 300 gram doğdu. O zaman bende normal doğum diye direttim çünkü ilki normaldi.ama oğlumun kilolu olmasına rağmen doktorum diyet yapmam gerektiğini söylemedi. Sadece dogumdan sonra bana ve oğluma sabah akşam şeker ölçümü yapildi. Şükürler olsun ki temiz çıktık şimdi 5 yaşında ve yaşıtların dan büyük duruyor. Heybetli🤗 sezeryan dan korkmayın inanın anlatıldığı gibi değil ama doktorunuzu düzgün seçmek çok çok onemli