Ozgeeshsj aynı şey benim balımada geldi sanırım 14 haftamda falandım doktora gittim enfeksiyon olduğunu söyledi gebeliğim çok başlarında olduğum için ilaç kullanmak istemedim baktım geçmiyor 24 haftada 1 daha gittim 1 kutu antibiyotik kullandım ama yine geçmedi doktor 2. Kutuyu verecekti onuda kabul etmedim biraz küçüldü ama hala var 37 haftamdayım artık doğurunca bakacam çaresine doktor bana ağda jilet epilasyon kullanma makasla kes dedi ama ben ağdayla alıyorun yinede kısatmayla içim rahat etmiyor malesef buarada benimki dokununca acıyordu öyle hissetmiştim sizinkide acıyorsa önemli bişey değildir inşallah benimki önce sadece dokununca hissediliyordu şimdi baya görülüyor