Yaseminkcmn Kızlar doktor gaviscon şurup yazdı ama eczane nasıl kullanacağımı yazmamış nasıl kullanıyorsunuz?
kuzeyinannesiiii64 Yaseminkcmn ben yanma olduğu zamanlarda 2 tatlı kaşığı içiyorum. prospektüs de yetişkinler için günlük 5 ml görünüyor ama sürekli kullanmak istemiyorum sonuçta ilaç
kukiveannesi Yaseminkcmn bana sabah öğle akşam bi tatlı kaşığı yazmıştı eczacı ama bende hep içmiyorum yanma pek olmuyor o yüzden olumca da bir yemek kaşığı içiyorum
[silindi] Yaseminkcmn 3 yudum olarak icebilirsin cnm hicbir zarari yok miden yandikca 3 e 2 er yudum icebilirsin
Suheyla06 Yaseminkcmn sabah öğle akşam tok karnına bir çay kaşığı yazmış bende hep içmiyorum midem yandığında içiyorum daha çok ☺️
Yaseminkcmn kuzeyinannesiiii64 ben de sürekli kullanmak istemiyorum açıkcası sadece gece oluyor benim sabaha karşı birden oluyor o nedenle gece içerim belki sadece
Nundiyebiri Yaseminkcmn aç yazmasındaki sebeb yiyeceginiz besine yer hazırlamak genelde yemekten önce yenilir yediğiniz midenizi yakmasın diye
Nesityyy Yaseminkcmn haftaya benimde kontrolüm var doktordan mide yanması için biseyler isticek bu saat oldu uyutmadı beni 😢resmen içimde ejderha var gibiyim 😭gözlerimden uyku akıyor ama midem izin vermiyor 😢😢😢
Yaseminkcmn Nesityyy al benden de o kadar hep bu lafı kullanıyordum ejderha gibiyim diye asla uyuyamıyorum birden geliyor bir de o nedenle hiç vakit kaybetmeden yazdırdım umarım iyi gelir siz de bir an önce rahatlarsınız İnşaAllah
Yaseminkcmn kuzeyinannesiiii64 valla bir yere kadar öyle idare ettim iyi geliyordu başlarda ama sonraları o da fayda etmedi dayanamadım en son
midekoruyucu Yaseminkcmn ben midem değil yemek borusu yanınca içiyorum çünkü mideme pek bi faydası yok 😅 kaşıkla maşıkla uğraşmıyorum şişeyi dikliyorum kafaya bi yudumcuk alıyorum yetiyor 😂
Yaseminkcmn midekoruyucu ben de öyle yapayım hiç kaşıkla uğraşacağımı sanmıyorum 😂 aslında benim de yemek borusunda oluyor sadece ben de mide diyip geçiyorum işte 😂
Yaseminkcmn Nundiyebiri sürekli olmuyor sadece geceleri oluyor o nedenle düzenli içmek yerine sadece gece yatmadan içeyim diye düşündüm de acaba olur mu
Burcunur__ Yaseminkcmn bende çok mide yanması yaşadım aç karnına sabah akşamda yatarken A101 altınkılıç markası kefir içtim o kadar faydasını gördüm ki sende mutlaka dene ara öğünlerde de tüketebilirsin