Fatihinannesiyavuz ahh ahh bu konu hakkinda kac tane post actim neler yaptim bilemezsin kuzum. Bende tam 31 haftalikken yasadim ve hala yasiyorum 34 olduk. Ilk once yara filan olusacak sandim. Yani bariz isilik yada pişik gibi canimi yakiordu. Dayanamadim ve sirf bunun icin gittim doktora. Doktorum bebegin artik dondugunu. Oraya ayaklarini dayadigini kaburgama baski yaptigini soyledi. Hala çekiyorum.. Allah yardimcimiz olsun sag saglim dogsunlar.