Gulcan1990 2 gün önce oradaydım kendi doktorum özelde geçen hafta kendi doktoruma muayene olduğumda 2 cm açıklığın var demişti ve kan degerlerimde sıkıntı olduğu için kan takılması gerektiğini söyledi bütçem olmadığı için devlette git muhakkak kan değerlerini görünce takarlar dedi.Gittim ve gitmez olaydim ilk başta kayıt acmamak için binbir tane bahane uyduruyorlar zor bela kayıt açtırdım yok polikliniğe gelmen lazım burda acilde hicbirsey yapılmaz vs vs. Erken doğum olursa burda çok riskli burda değil başka devlet Hastanesi’nde yap diye bir ton laf yedim kavga edip çıktım en son.Ordaki ebelerden tutun doktorlar hepsi kendini beğenmiş ukalanin teki.Hasta bakmamak için daha kapıdan hasta ceviriyorlar.