mmavi Hatice35 Azra isminden bu forumda okuduklarimdan sonra sogudum dalga geciliyormus falan diye. eda guzel kisa oz🤗
Hatice35 Durunbigeldim Eda tabi kısa hoş bir isim en çok eşim istiyor Eda olsun bende beğeniyorum bakalım hayırlısı 😀💗
Hatice35 mmavi bebeğimin cinsiyeti öğrendiğimden beri eşim hep Eda olsun diyor bende Yaren Azra isimleri beğendim galiba Eda olacak 😀