CansuCansu Bence de normal değil benim ufacık bir kahverengi lekelenmeme doktorum hem ProgestAn hap hem de haftada bir onun iğnesini vermişti, bir de on gün rapor. İşi şansa bırakmamak gerek, her türlü önlemimizi alalım demişti. Umarım hiçbir şeyin yoktur ama hemen doktora görünmelisin diye düşünüyorum. En azından doktora gidene kadar ayaklarını yukarı kaldırıp yat ve hiç iş yapma istersen.