Esmaa06 ben normal hayatımda bile bir tılda 3kere adet görmediğim için😁hamilelikde hic gormem🤪Ama benim annem kardesime hamileymis adet oldugu icin anlamamis.Ee kardesimde 6aylik olmus annemde demis Allah karnim neden boyle.Oda tenbel oldugundan oynamazmis.Haraket falan yilda bir kere)))sonra doktora kontrola gitmis bir bakmislar hamile bebek dogmasina az kalmis sokda kalmislar.