ruyadandunyaya Ayrıca bende görme şansım oldu,birisi oruç postu açmış tutmaması gerekiyormuş,doktorunuz tutma demiş ama siz tutun diyen sağlık çalışanısınız.
Aldığınız philipsi güle güle kullanın.
herkesin kendi çocuğu,çocuk da sizin ağızda banane sizin emziğinizden
burda herkes görüş bildiriyor bende bildirdim.
Herkes fikir olarak algılıyor bilmeniz gerek diye düşündüm
Ayrıca özel de çalışıyorum devlette olup olmadığını bilmiyorum,bu zamana kadar işim düşmdesiği için de bilmedim hiç.☺️
Söyleyeyim dedim,Hayırlı geceler,herkesin kucağına almayı nasip etsin 👍🏻😊