Hilalkrgz Merhaba arkadaslar izmirde yasayip özel metropol tıp merkezine gebelik doneminde giden arkadaslar gorus ve onerilerinizi bekliyorum ????
kutlaym Hilalkrgz 6.haftamızdayız, daha önce de İbrahim beye gidiyordum. Kendisinden memnumum, ancak hastane pis. Beklentiniz yüksek tutmayın. Doğumu karataş ta İbrahim beyle yapacağız