Addile hemen hemen her anne bunu yaşıyor dert etmeyin bebeğinize şifa var o göğüslerde 😊 ayrıca utanılacak hiç bir şey yok bunda , neden utanıp sıkılıyorsunuz ki.Siz içinizde bir mucize büyütüyorsunuz, çok normal..Zamanla zaten küçülecekler endişe etmeyin 🌸