Kızlar 5 aylık hamileyim göbek deliğimde hafif bir çıkıntı var normal mi acaba
esmactn63 normal normal ben 8 aylık oldum içerdeki dışarda 😂😂😂
esmactn63 ben 30 haftaligim cok hafiftir cikinti varc
Normal son aya kadar iyice cikiyo disa
Nisanurunannesi3850 içimi dışarı çıkıyor
ArminN evet🤗gobeginin deligi disa cikiyo
Nisanurunannesi3850 Allah Allah ne değişik