Aliasafinannesi Arkadaşlar 3 4 gündür çok fena grip ölmüşüm boğazlarım şişti. Ara ateşim çıkıyor. Bazen terliyor bazen üşüyorum. Aranızda böyle olupta doğumu etkilenen varmı 36+2. Haftadayim