Bende sarı röfleli kullanıyordum hep tam dip boyatmak istediğim dönem hamile kaldım 4,5 aylık oldum şimdi 5 ay doğum yapana kadar bekleyeceğim insallah hem saçımız biraz saflıkla uzar bahane ile 😊 doktoruma danıştığımda bitkisel boya ile 3 aylıktan sonra boyayabilirsin ama ombre gibi duruyor saçın suan gayet güzel dedi rahatlatmak için 😀😊