Momlife1 bende senem hanima gidiyorum . Ilk dogumumu onda oldum bu Gebeligim, hastanelerle cok uygun fiyatlara anlasmalar sagladigini duydum.
Medicanayi oneriyir daha cok daha fiyat konusmadik ama kendisi 2000 tl istiyordu. Ve ornegin hastane 6500e yapiyirsa senem hanim 4000e falan anlaşmış oyle guzel rakamlarmis.