Sedadgn https://resimyukle.io/r/faNJi1u4hn merhaba, doktor üstteki görüntünün bebek olduğunu söyledi alttaki beyaz lığı sorduğumdada kesecik olduğunu kaybolacağını söyledi ben çok anlamadım kızlar bilen var mı ?
Minikkelebekrg Bence kız🌸 7 haftalıkken benimde böyleydi hatta bu kadarbelli değildi ama şeklen buna benİyordu
Lulemom Resim çok küçük geldi göremedim ama bahsettiğin yolk kesesi sanırım. İlk haftalarda bebekle birlikte görünüyo. Sonradan kayboluyo.