Kubab1244 18+6yım bende, 12.haftamda tansiyon çıktı 15lerden aşağı inmiyordu bir süre takip edip kontrole gidince doktoruma söyledim alfamet verdi ilaç olarak. Günde üç kez içiyorum bazen buna rağmen yine de yükseliyor, ek olarak bende limon vs yiyorum mutlaka doktorunuza bildirin ve takibini yapın düşmesi iyi tansiyonunuzun aman yükselmesin yeter ki🌸 Birde sinirsel olarakta yükseldiğini farkettim kendimde kafanıza bir şeyler takıyorsanız takmayın stres olmayın