mmiseyy 30. haftadayım su gibi akıntım olduğu için doktorum alttan muayene etti. Bir şeyde olmadı. Doğumu tetikleseydi eğer doktorlar erken haftalarda muayene etmezlerdi. Abartıldığı kadar da acılı değil, burada derilerini soyuyorlarmış gibi anlatanlar var. Sinek ısırığı gibi düşünebilirsiniz.