Merhaba anneler yaklaşık 10 gündür progestan kullanıyorum kullanmadan önce şiddetli ağrılarım vardı minimum dereceye düşürmüşyü ağrılarımı fakat birkaç gündür sol yumurtalık yerinde kasığımda şiddetli batmalar ağrılar olmaya başladı tekrar aranızda böyle yaşan varmı yarın doktora gidicem acaba yükseltirmi ilacın dozunu