PerihanOuz 2 gündür lavobaya girdiğimde alt tarafımda sanki idrar torbası aşağı sarkmış gibi bi şişlik geliyo elime 5 aylık hamileyim başına böyle bi şey gelen oldu mu lütfen cevap verin çok korkuyorum bebeğimle mi alakalı acaba
Bilge35 PerihanOuz bi üniversite hastenesinin ürodinami bölümüne gözükün derim. Kadın doğum doktoru yönlendirir mesane sarkması olabilir. İlerlemeden ihmal etmeyin
Knber PerihanOuz inş bi şey cıkmaz ama bnmde çişimi biraz tutsam hemen asagıma baskı yapıyor zorlanıyorum yaparken
Ebruylmz PerihanOuz benim yaptıktan sonra ağrı gibi birşey oluyor sanki hep çişim var gibi hissediyorum bende gittiğimde soracağım 😊
PerihanOuz Ebruylmz inşallh önemli bi şey yoktur ikimizde de ben bide hemşireyim ama konu bebeğim olunca çok hassaslaştım bildiğimi bile bilmez oldum resmen